dinsdag 29 maart 2011

Leve de Koning

Langs deze weg zou ik mij speciaal willen richten tot onze jagers hier in Gaasbeek.Beste Voorzitter,Heren van Gaasbeek,de jacht van Gaasbeek zal komend seizoen gebukt gaan onder het gedeeltelijke verlies van zijn revierverzorger.Het is ze in Laken niet ontgaan dat daniel I toe is aan een nieuwe uitdaging en daarom heeft men besloten hem uit te nodigen om mee te jagen op de kroondomeinen.
http://www.chassesdelacouronne.be/nl/jeunes_chasseurs.htm


Alle gekheid op een stokje:Ik ben dus bij de elite die er in geslaagd is een uitnodiging te versieren dankzij het afleggen van een foutloos parcours tijdens de jachtopleiding vorig jaar.De uitnodiging omvat 8 jachtdagen op de kroondomeinen.Aan al diegenen die over een paar weken hun examen zullen afleggen wil ik het volgende zeggen:Leer niet om er door te zijn maar ga voor de volle buit,alleen de eerste plaats telt en misschien volgt er dan nog wel een leuk extraatje.
May the force be with you!

4 opmerkingen:

  1. Beste,
    Ik hoorde uw verhaal ook van Pierre Vander Roost. Naast drang naar perfetie (niet 36 maar 60 is het doel) zijn gebruikt hij nu uw foutloos parcours en studieijver als het grote voorbeeld voor alle studenten.

    Vanwege Jan, aspirant jager 2011.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Jan,hoe was het examen?
    Volop aan het oefenen voor de praktijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Daniel,

    Ik zag pas nu jouw reply op mijn reactie.
    Ondertussen Theorie achter de rug, evenwel slechts met 43 op 60, wel onderscheiding maar geen super "Koninklijke Jacht" score zoals gevraagd door Pierre.

    Ondertussen ook Veilige omgang en Hagelschieten gelukt. Dinsdag de finale met Kogelschieten in Leopoldsburg.

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen