vrijdag 23 juli 2010

De 17 provinciën

Een paar weken geleden kreeg ik een leuke reactie van iemand uit Nederland over de manier waarop ik mijn mening onderbouw.Laat dit nu net één van mijn stokpaardjes zijn:meningen onderbouwen en sterk maken aan de hand van stevige en onweerlegbare feiten en argumenten!Deze heer P.Croughs blijkt dus jager te zijn, alsook secretaris van een WBE in Nederland.http://www.wbesusterengraetheide.nl/
Hier is werkelijk een schat aan leerrijke informatie te vinden,vooral het artikel over rabarber trok onmiddellijk mijn aandacht daar ik  een aantal maanden geleden een boordje met rabarber aangeplant had.
wapenschild Sweder van Abcoude
Uit deze site blijkt nog maar eens hoe professioneel de Nederlanders wel zijn,dat merkt men trouwens van zodra men de grens overschrijdt en vandaar ook mijn voorkeur om België te splitsen en Vlaanderen en Nederland terug samen te voegen tot de 17 provinciën.Daar bovenop komt nog eens de aloude binding van "het land van Gaesbeek" aan Nederland,denken we maar aan voormalig Heer van Gaesbeek Sweder van Abcoude.Ook wil ik er jullie attent op maken dat Sweder van Abcoude in feite een verre voorvader is van daniel I van gaesbeek en vandaar dus ook mijn plannen om mijn rechtmatige eigendommen,waaronder het prachtige kasteel terug op te eisen!http://www.kasteelvangaasbeek.be/Later meer hierover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten