zondag 28 januari 2024

De pijn die altijd zal zijn

 

Alvorens echt opnieuw door te bloggen wil ik ook hier een herinnering achterlaten aan mijn zoon die ik op 3 juni heb moeten afgeven. Alleen mensen die hetzelfde meemaakten zullen begrijpen wat het met een mens doet. Er is een voor een na maar nooit meer als voorheen. 










Men zegt dat ergens, ergens hier ver vandaan

een plek zonder onrecht zou bestaan.

Niemand heeft haar ooit gevonden,

daarom hebben ze jou gezonden.

Lieve Arno, ik zie je steeds in mijn dromen,

Ik weet zeker : jij bent er aangekomen!



Een mens zoekt naar een reden, een waarom maar een antwoord komt er niet.

Je vraagt je af, waarom in godsnaam is het zo gegaan?

Om het gemis een beetje invulling te geven gaan we een herdenkingsbos voor Arno aanplanten .

Mensen, vrienden en allen die hem kenden en van hem hielden en houden kunnen volledig vrijblijvend een bijdrage ,hoe klein ook storten en dit via bosplus . De link is hiernaast (hogerop)in de sidebar te vinden.

Ik dank allen die afgelopen week gestort hebben uit het diepst van mijn mens zijn. Ik vraag allen die het nog niet deden, overweeg het nog eens? Ik weet zeker dat hij heel fier zal zijn!

Lieve zoon, ik hoop dat je ziel de rust gevonden heeft die ze altijd zocht.

Mis je!



Herinnering aan 

Arno De Maeght

22/10/93-03/06/2023








Geen opmerkingen:

Een reactie posten