maandag 27 september 2010

License to Kill

Vandaag was het dan zover,daarvoor hebben we het gedaan voor dat mooie stukje geplastificeerd karton dat ons het recht geeft om een vuurwapen te hanteren en een stukje wild te oogsten.In mijn geval zal het louter dienen om op een rechtmatige manier te kunnen overgaan tot de bestrijding van duif en konijn!
Merci Pierre,Henri,Herman en Thomas want zonder jullie zou het er nooit van gekomen zijn.
Na het afhalen van mijn jachtverlof ben ik dan meteen doorgereden om een wapen te kopen.Ik twijfelde tussen een Browning cynergy en een Fabarm elos,deze laatste genoot mijn voorkeur en is het dus ook geworden!


Elos C
 

 Thuis gekomen heb ik hem meteen eens uitgetest en wees maar gerust dat het klikt!


 Bij het tweede schot was het al raak!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten