woensdag 16 mei 2012

hunting.be

Het zal menig jager intussen opgevallen zijn,het hoge slagingspercentage tijdens het voorbije jachtexamen.
Hoe zou dit komen vraagt u zich ongetwijfeld af?Is het niveau bij de lesgevers van het IJO er plots drastisch op vooruitgegaan?Zou kunnen...ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat de info en de mogelijkheid om testexamens te doen op de site van http://www.hunting.be/ veel aspiranten geholpen heeft.Voortaan kan eenieder die het echt wil (makkelijk) slagen voor het theoretische gedeelte van het jachtexamen zonder te gaan aankloppen bij het IJO
Want laat ons wel wezen,het jachtexamen is al bij al niet zo moeilijk.
De opleiding daarentegen is voor velen onder ons te duur, bovendien ondermaats en gevaarlijk zeker wat de praktijk betreft.Daarom is het een zegen dat de alleenheerschappij van het IJO een beetje doorbroken wordt door een project als hunting.Laat ons hopen dat het vriendenclubje dat het IJO is zijn ogen opent en zichzelf en zijn werkwijze eens serieus in vraag stelt en bijstuurt daar waar nodig!
Wat mij verder aan dit examen opvalt is dat het vrij makkelijk was,2 jaar na mijn deelname kon ik moeiteloos en zonder voorbereiding nog 52 scoren.Er zaten praktisch geen twijfelgevallen tussen.
Voor diegenen onder ons die net als ik overal iets achter zoeken raad ik aan om de lijst met deelnemers eens te overlopen en eventueel de lijst met terugkomers.Verder raad ik eenieder aan om op te passen bij het praktisch examen want daar herken je de lesgevers niet meer.Ze deinzen er echt niet voor terug om je er op de meest lepe en onnodige manier in te luizen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten